4 Nisan 2009 Cumartesi

Ahmet Maranki Mayasıl Tedavisi

Bitki ve doğal beslenme uzmanı Ahmet Maranki kalın barsağa bağlı şikayetleri giderici formülünü açıkladı. Bu kür; Basur, Kabızlık, Mayasıla iyi gelecek sündürüm sisteminizi rahatlatacaktır.
Gerekenler:
- 5 tane kuru incir.
- 5 tane mürdüm eriği.
- 5 tane gün kurusu kayısı. ( güneşte kurumuş olanı, kükürtsüz)
Yukarıda sayılan malzemeleri 1 lt. suda 1 saat kadar bekletin.
Bu karışımın suyunu için.
Karışım içindeki bu meyveleri de yiyin.
Kalın barsak mukozası düzelecek. Kalın bağırsak ve buna bağlı diğer şikayetlerden kurtulacakasınız.

2 yorum:

  1. Mrb ahmet maranki bende mayasil var ama et parcasi var hic duramiyorum cok rahatsiz ediyo ne oturabiliyorm ne yatabiliyorum cok kotuyum ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Mrb ahmet maranki bende mayasil var ama et parcasi var hic duramiyorum cok rahatsiz ediyo ne oturabiliyorm ne yatabiliyorum cok kotuyum ne onerirsiniz

    YanıtlaSil