27 Kasım 2008 Perşembe

Soru - Cevap Suna Dumankaya

Merhaba Suna Hanım, benim saçlarım çok kötü oldu. Cansız, şekle girmeyen… Bütün parlaklığını kaybetti. Sebebi de çok sık boya kullanmak. Saçlarımı eski parlak canlı haline getirmek için ne yapmalıyım? Bir de saçlarıma kına sürsem nasıl olur? Şimdiden teşekkürler…

A,B,C vitamini kullanın. Bir süre saçınızı sarıya boyamayın. Kireçli sudan uzak durun. Beslenmenize dikkat edin. Her gün saç diplerine masaj yapın. İçki, sigara kullanmayın. Haftada iki gün zeytin yağına bir yumurta sarısı, bir tatlı kaşığı öğütülmüş susam karıştırın. İki saat bekletin. Saçınıza uygun konsantre edilmiş şampuan kullanın.


Yüzümdeki sivilce izlerini nasıl yok edebilirim? Çok belirgin… Yardımcı olursanız sevinirim.

Bir çorba kaşığı pudra, bir çay kaşığı eşit miktarda kabartma tozu, limon suyu, tatlı badem yağı karıştırın, sürün, 15 dakika bekletin. Ovarak çıkarın. Dışarı çıktığınızda 20 faktörlü
ürün kullanın.


Benim sorunum göz altı morluklarıyla ilgili. 21 yaşındayım ve beyaz tenliyim. Bu sebepten ötürü göz altı morluklarım çok belirgin. Her gün kapatıcı kullanarak zarar vermek de istemiyorum. Doğal yollarla nasıl giderebileceğim konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.


Bir büyük patatesi rendeleyin, suyunu komres yapın. Taze naneyi, tatlı badem yağı blendır’da krem haline getirin. Göz kenarlarına komres yapın dönüşümlü olarak

Cildim çok hassas, kızarıklıklar (yüz ve boynumda) oluşuyor. Yağlı bir cilde sahibim. Temizlik için jel ve aynı markanın nemlendiricisini kullanıyorum. Neler yapabilirim?

Ada çayı ve papatyayı çay gibi demleyin, cildinizi silin. Haftada bir uygulayın.

yüzümde oluşan güneş lekelerini nasıl yok edebilirim? Sizin önerinizi bekliyorum. Teşekkürler…

Bir çorba kaşığı süzme yoğurt, bir tatlı kaşığı karbonat tozu karıştın, bir saat bekletin. Haftada bir gün uygulayın ve 8 hafta devam edin


Benim bacaklarımda ve kalçalarımda çatlaklar var. Ne yapabilirim? Bana yardımcı olabilir misiniz?

Çilek yağı ve badem yağını eşit miktarda karıştırın. Kese olmuş cilde masaj yaparak yedirin.

saçlarım guatr hormonunun aniden yükselip düşmesine bağlı olarak çok fazla dökülüyor. Ne tavsiye edersiniz?

Ani sevinçler, üzüntüler, iyi gelmez. Yulaf ezmesi yiyin haftada bir gün, bir bardak süte bir çay kaşığı pak maya katıp için.

ben 19 yaşındayım. Benim sorunum selülit ve çatlaklar. Basenlerimdeki o sarkan görüntüyü sıkılaştırıcı ne yapabilirim? Bir de çatlaklara badem yağının masaj yapılıp sürüldüğünde iyi geldiğini duydum. İki üç gündür tatlı badem yağı sürüyorum. Devam etmeli miyim acaba bir faydası olabileceği doğru mu? Tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?

Susam yağı ve aynı ölçüde limon suyunu 10 adet aspirinle karıştırıp sürün ve masaj yapın

benim kirpiklerim çok az ve dökülüyor. Doğal yollarla ne yapabilirim?

Yatmadan önce ılık kavrulmuş fındık sürün

46 yaşındayım. Yüzüm ve göz altımda çok derin kırışıklıklar var. Ne kadar kırışıklık kremi kullandıysam sonuç alamadım. Cildim çok kuru, günde bazen 2 ve 3 defa krem sürüyorum. Sizden kırışıklıklar için önerilerinizi bekliyorum. Güneşte kırışıklar daha çok ortaya çıkıyor.

Çay kaşığı, tuzsuz tere yağı, bir çay kaşığı balı karıştırıp bekletin 20 dakika

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder